Infobar icon

Odporúčame vám slovenský prírodný repelentný sprej bez obsahu škodlivých látok. Vhodný aj pre detskú pokožku.

Kategórie
 
 
 
 
 
 
Výmena, vrátenie alebo reklamácia tovaru

Ako postupovať, keď...

Dodaný tovar je poškodený?

Dorazil k Vám poškodený tovar? Je poškodená krabica alebo je porušená páska? Odporúčame balík vôbec neprebrať a na mieste spísať s prepravnou spoločnosťou formulár o škodovej udalosti. Balík môžete prevziať, ale len pod podmienkou, že na reklamáciu poškodeného tovaru je spísaný škodový protokol s kuriérom prepravnej spoločnosti. Následne nás prosíme ihneď kontaktujte emailom na reklamacie@dobrio.sk, kde celú nepríjemnosť doriešime k vašej spokojnosti.

Dorazil Vám iný tovar ako ste si objednali?

Pravdepodobne došlo k zámene v našom sklade, za čo sa veľmi ospravedlňujeme. Prosíme, ihneď nás kontaktujte emailom na reklamacie@dobrio.sk, kde celú nepríjemnosť doriešime k vašej spokojnosti.

Tovar nespĺňa Vaše požiadavky alebo ho chcete bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní od prevzatia?

Zo zákona máte nárok na vrátenie tovaru do 14 dní od jeho prevzatia. Môžete tak urobiť odoslaním tovaru spolu s kópiou faktúry a odstúpením od zmluvy s číslom Vášho bankového účtu na doleuvedenú adresu. Odstúpenie od zmluvy musí k nám byť ​​doručené e-mailom alebo poštou do 14 dní od prevzatia tovaru. Samotný tovar môže byť odoslaný aj neskôr. Po preskúmaní tovaru a Vašej žiadosti Vám budú na uvedený bankový účet poukázané príslušné finančné náklady (poštovné sa do týchto nákladov nezapočítava). Tovar prosíme zaslať kompletný (vrátane príslušenstva, ak bolo súčasťou), v stave a hodnote, v akom bol prevzatý.

Tovar chcete vymeniť za iný? Napr. za inú veľkosť alebo model

Môžete tak urobiť odoslaním tovaru spolu s kópiou faktúry a formulárom na výmenu tovaru na doleuvedenú adresu. Formulár na výmenu tovaru musí k nám byť ​​doručený e-mailom alebo poštou do 14 dní od prevzatia tovaru. Samotný tovar môže byť odoslaný aj neskôr. Po preskúmaní tovaru a Vášho formuláru bude vymenený tovar zaslaný spôsobom (Packeta, GLS) ako ste si zvolili v pôvodnej objednávke. Vzniknutý finančný rozdiel bude odoslaný na bankový účet, ktorý uvediete vo formulári na výmenu tovaru. Tovar musí byť úplný, s kompletnou dokumentáciou, nepoškodený, čistý, nepoužívaný, pokiaľ možno vrátane originálneho obalu, v stave a hodnote, v akom bol prevzatý.

V priebehu záručnej lehoty javí tovar známky technického poškodenia a chcete ho reklamovať?

Ak ste si zakúpili tovar priamo na e-shope https://www.dobrio.sk/ a na výrobku sa objavila vada, v prípade, že je to tovar v záruke, máte možnosť tovar reklamovať. Odporúčame, aby súčasťou reklamácie bol tiež Reklamačný formulár, ktorý opisuje závadu a vzniknutý problém na tovare a kópiu faktúry, ktorá zároveň slúži ako záručný list. V prípade reklamácie Vám patrí náhrada účelne vynaložených nákladov. Odporúčame teda napísať do reklamačného formulára tiež číslo Vášho bankového účtu s pripomienkou vrátenia peňazí.
Reklamácia bude vybavená v zákonom stanovenej lehote. Pre zistenie aktuálneho stavu Vašej reklamácie kontaktujte prosíme reklamačné oddelenie, tel.č. +421951026258, e-mail: reklamacie@dobrio.sk.

 

Vrátenie tovaru

Bezplatné vrátenie tovaru (len do 5kg)

  1. Tovar zabaľte do krabice a adresu nevypisujte.
  2. Odneste zabalenú krabicu do najbližšieho výdajného miesta Packety a nahláste pri podaji kód: 90535924 (tovar bude zaslaný priamo ku nám).
  3. Pracovník Packety nalepí štítok na krabicu, vy sa nemusíte o nič starať.

Odporúčané spôsoby zaslania tovaru

  • zásielky poslané Slovenskou poštou ako list alebo balík nepreberáme
Kuriérom GLS 
  • na adresu:
    DOBRIO
    Iliašovce 222
    SK - 05311 Iliašovce
    +421951026258
  • Kuriéra si môžete objednať na stránke GLS
Na výdajné miesto Packety
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia